Powered By Blogger

duminică, 17 decembrie 2017

CER IERTARE ..., MAJESTATE

CER IERTARE, ... MAJESTATE

           Cer iertare, Majestate! Îți cer iertare pentru că nu am vrut să cunosc istoria adevărată, cu bune și cu rele, dar am crezut și în sinea mea am vrut să cred minciunile comuniștilor, iar după Revoluție, am omis cu bunăștiință să mă informez și să cunosc ADEVĂRUL despre monarhia din România.


                                                                                                      pictor Ștefan ȘERBAN

            Cer iertare, Majestate! Îți cer iertare pentru că sunt un republican convins, dar nu am reușit să-mi dau jos ochelarii de cal și să vad adevărul istoric, binele pe care Voi, ca și REGE al României, l-ați făcut atunci când ȚARA a fost la nevoie.
            Cer iertare, Majestate! Îți cer iertare pentru că ai fost silit să trăiești în exil o viață de om, departe de ȚARA ta.
            Cer iertare, Majestate! Îți cer iertare pentru că atunci când TU, prezentai România, cancelariilor occidentale, ca o țară mirifică plină de frumuseți și oportunități, noi te criticam și te trasformam într-un monstu.
            Cer iertare, Majestate! Îți cer iertare pentru că am fost încuiat la minte și am crezut minciunile cu care am fost inoculat timp de 40 de ani.
            Dar ....! Îți promit că voi spune adevărul COPIILOR și NEPOȚILOR  mei!

ODIHNEȘTETE ÎN PACE, MĂRIA TA !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca aveti comentarii si completari sunteti bineveniti!

1979: Trupa rock Pink Floyd lansează opera rock “The Wall” (foto www.wikipedia.com) Pink Floyd a fost o formație britanică de muzică...

Translate

Persoane interesate

stiri rurale Braila

stiri, evenimente, literatura, arta, sport

Faceți căutări pe acest blog